سامسونگ NC220، اولین مانیتور پردازش ابری دنیا

 

بسیاری از شرکت های رویای سریعتر، سرور های کارآمد تر، که صرفه جویی در فضا و انرژی است. سامسونگ، ماندن در بالای روند کسب و کار، بسیار هیجان زده به ارائه اولین صفر مشتری "ابر رایانه" مانیتور در جهان است، که در آن هر کامپیوتر متصل به 'ابر' تا به قدرت برای دسترسی به برنامه ها و فایل ها می باشد، به طور سرسام در سال های اخیر افزایش یافته است و ماه، و به احتمال زیاد مرز بعدی از اینترنت می باشد.

سامسونگ به تازگی راه اندازی اولین ابر رایانه لپ تاپ، سامسونگ Chromebook استفاده سری 5 در حال حاضر، در ماه گذشته رویداد سیسکو زنده در لاس وگاس، سامسونگ پرده برداری از مانیتور NC220، اولین مانیتور صفر مشتری در جهان است که با استفاده از سیسکو جهانی قدرت بیش از اترنت (UPOE) فن آوری. این محصول جمع آوری بسیاری از چشم ها، نه تنها به دلیل آن را در ویترین رهبر جهان در مانیتور بود، اما همچنین به این دلیل از فن آوری های نوآورانه و وعده آن را به ارمغان می آورد.

تصور کنید که یک فضای کاری بیشتر موثر پاک کننده ... اه ، نمی خواهد ذهن خلاص شدن از شر برخی از سیم در اینجا بر روی میز کار من در حال حاضر. سامسونگ NC220 نظارت با قدرت های سیسکو UPOE مانیتور فرد از طریق شبکه متصل به یک سرور مرکزی " مجازی " است که اجرا تمام وظایف معمولی و برنامه های کاربردی ، ارائه کسب و کار یک فضای کاری عاری از درهم و برهمی ، افزایش بهره وری و بهبود امنیت اطلاعات است.

تمیز کننده میز

مانیتور سرور مبتنی بر صفر مشتری مانند سامسونگ NC220 از بین بردن نیاز برای CPU های محلی، حافظه و ذخیره سازی در هر یک از ایستگاه های کاری فرد . به جای آن، مانیتور از طریق شبکه به یک سرور مرکزی که اجرا وظایف به طور سنتی توسط یک کامپیوتر رومیزی به کار گرفته متصل می شوند. فن آوری سیسکو UPOE را قادر می سازد هر دو داده ها و قدرت را از طریق یک کابل اترنت تنها عرضه ، اجازه می دهد برای نصب و راه اندازی ساده تر و انعطاف پذیری بیشتر در هنگام پیکربندی فضای اداری . شما هنوز هم می تواند انجام تمام کار و دسترسی به تمام فایل ها و برنامه های کاربردی شما استفاده می شود - شما فقط می توانید آن را بدون اجزای بزرگ شما احتمالا بر روی میز خود داشته باشید در حال حاضر.

دفاتر سبزتر

زمان و صرفه جویی در هزینه در حالی که کمک به این سیاره ، و نگاه بزرگ را انجام می دهند . فوق العاده باریک مانیتور 22 اینچ دارای طراحی سازگار با محیط زیست و تکنولوژی جدید LED BLU ، ارائه تصاویر فوق العاده روشن و فوق العاده روشن است. این تکنولوژی LED BLU به طرز چشمگیری بیشتر ( سرد کاتد لامپ فلورسنت ) مانیتور با انرژی کارآمد تر از CCFL مرسوم است. صحبت از بهره وری انرژی ، علاوه بر این از سیسکو UPOE انعطاف پذیری را افزایش و انتخاب برای کسب و کار با گسترش شبکه انعطاف پذیری ، قدرت ، در به طور چشمگیری کاهش هزینه در مقایسه با زیرساخت های قدرت سنتی . سیسکو UPOE می تواند تا 60 وات قدرت دو برابر POE موجود ( قدرت بیش از اترنت ) فن آوری ها، که در حال حاضر به 30 وات محدود شده است عرضه می شود. تکنولوژی UPOE همچنین می توانید صرفه جویی تا 65 ٪ از برق در مقایسه با POE . و اگر بود که کافی نیست، کسب و کار می تواند انتخاب کنید به استفاده از EnergyWise سیسکو به نگه داشتن چشم در و مدیریت مصرف برق دستگاه های IT خود را که به شبکه سیسکو خود متصل می شوند. تمام آنچه که در حالی که بهبود بهره وری ؟ مطمئنا ! امنیت و نرم افزار به روز رسانی می توانید از یک محل متمرکز مستقر شده ، به طوری که ایستگاه های کاری کارکنان انجام خدمات فردی زمان فشرده نیاز ندارند.

مدیریت امن تر داده ها

اختلال در عملکرد سخت افزار ؟ meltdowns CPU ؟ مطمئن باشید که اطلاعات خود را ایمن، امن ، و به راحتی قابل دسترسی خواهد بود . پشتیبان گیری داده ها نسیم است ، و شما می توانید اجازه دهید دیگران در مورد تهدیدات مانند ویروس ها و از دست دادن داده تصادفی نگران باشید. دستگاه های حافظه اضافی ، و مشکلات بالقوه آنها را ، دیگر مورد نیاز است . اطلاعات به صورت امن در ابر ذخیره می شود. همانطور که با همه چیز سامسونگ ، تمرکز نه تنها در زندگی خود را راحت تر ، اما در یک محصول با کیفیت و همچنین .

ویژگی های اضافی مانند ساخته شده است در بلندگو، 4 پورت USB و آداپتور POE خارجی را NC220 یک نیروگاه بهره وری ، ایمنی، و راحتی.

ویژگی های اصلی NC220 ( UPOE )
- 22 اینچ 16:10 LED
- بستر ( PCoIP ) : رسیور گرافیک
- خارجی POE آداپتور
- 4 USB
- بلندگوی داخلی
- مصرف برق : حداکثر 51W/Typical 38W قدرت آماده به کار تحت 2.7W
- 508X515X216mm ( شامل پایه)

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 23:10 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت